Asus TX97 - E

Autor: Niebieski (blue_at_memax.krakow.pl)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 19:57:11 MET

cze

Mam pytanie : wyczytalem kiedys na grupie ze ta plyta chociaz nie ma
wyszczegolnionego ustawienia w instrukcji obsluguje 83Mhz. Czy robi to
kazda plyta z tej serii czy moze sa rozne wersje plyty i tym samym jedne
maja mozliwosc ustawienia zworek na 83 Mhz a drugie nie ? (przy okazji czy
moglby ktos przypomniec ustawienie tych zworek na 83?)
Co oznacza to "E" przy nazwie plyty ? I czy wazny jest numer wersji plyty
np.: Asus TX97- E ver.1.14 lub cos w tym stylu (ja mam Abita , ktory ma
zaznaczony numer wersji plyty i w tym przypadku jest to wazne) ?
I jeszcze jedno : czy mozna bezproblemowo zmieniac bios na nowszy ?
A moze jest jakas lepsza (i tansza) plyta od tej? hmm....

dziekuje

pozdrawiam
****Niebieski****
blue_at_memax.krakow.pl