Re: W koncu kupilem CTXa !!!

Autor: Maciej Wyczawski (gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 21:13:40 MET

Witam

MaVerick napisał(a) w wiadomości: <3486e598.6163944_at_news.tpnet.pl>...
> Jest swietny. Ostry, kontrastowy. Dalem 1390 zl. Ale mam jedno
>pytanie. W regulacji nasycenia kolorow prawie przy wszystkich
>predefiniowanych ustawieniach kolor czerwony jest bardzo "wyrozniany",
>tzn. swieci troche mocniej niz zielony i o wiele mocniej niz
>niebieski. Czy ktos mi moze wytlumaczyc dlaczego?
>
> P.S. A moze to po prostu serwisantom sie nudzilo?

Rowniez od niedawna posiadam takowy. To o czym piszesz nie zostalo wziete ot
tak sobie z powietrza. Masz napisana temp. barwy i widocznie poszczegolnym
barwom odpowiada taki sklad kolorow. I chyba serwisanci nie maja szans na
zmiane predefiniowanych kolorow. To jest zaszyte gdzies w jakiejs kosci.
== MACIEK --> Krakow ==
== gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl ==