USR Sportster 33600 - problemy z połączeniem

Autor: Darkman (_darkman_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 17:24:38 MET

Niedawno nabyłem modem, i za nic nie moge się połączyć z prędkością większą
od 2400 bodów. Próbowałem też ZOOM 33600 oraz cos onazwie AcerOPEN F34PVS.
Żaden nie połączy się przy wyższej prędkości. Czy to źła konfiguracja
Dial-UP'a, czy też może wina centrali. Czy da się to poprawić ?

Druga sprawa. Czy modem AcerOPEN F43PVS jest coś warty ?

Z góry dziękuje za jakiekolwiek informacje (sensowne i na temat).