Re: Uniwersalne urz±dzenia biurowe

Autor: Grzegorz GRYC (_at_polonez.man.lodz.pl)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 14:16:46 MET

Hej

Mariusz Szepietowski wrote:

> Czy ktoś z Państwa pamięta gdzie (w jakim piśmie i kiedy) był opis
> wielofunkcyjnych urządzeń łączących w jednej obudowie drukarkę, xero, fax...
> Szukam takiego urządzenia - najlepiej aby drukowało systemem laserowym i
> pozwalalo na skanowanie z książek.
> Może znają i (lub) używają Państwo takich urządzeń i mogą podzielić się
> uwagami na ich temat?

Nie mam, ale kumple, u których czasami troche administruje maja.
"czasami troche", bo nie eskperymentuja ... :-)

Xerox 610 cos tam (faxmodem, drukarka laserowa, skaner)
Jak kazda rzecz uniwersalna jest w kazdym z osobna raczej srednia...

Jak im kiedys dupnal piorun w centrale, to zostali bez faxmodemu,
drukarki i skanera.
Zanim wrócilo z serwisu, dwie wizyty, razem miesiac :-(

Drajwery do Windows 95/NT Xerox wypuscil w 1997 ...
Nie instalowalem ich jeszcze (siec pod 3.11), wiec nie wiem jak
dzialaja.

Poza tym sprawuje sie niezle, ale za pieniadze, które dali 2 lata temu
(sami kupili, szczeka mi opadla), mogliby miec duzo lepsza drukarke,
duzo lepszy skaner, 3 lub 4 faxmodemy i pare ladnych skrzynek piwa lub
czego innego.

Hewlett Packard wypuscil ostatnio cos takiego (poczytaj prase
komputerowa, jest reklamowana i sprawdz ceny), sterowniki HP sa
zazwyczaj szybciej, bo firma bardziej siedzi w komputerach niz Xerox.

Ale raczej daj sobie spokój...
Mysle, ze nie warto, moze ze masz bardzo malo miejsca na biurku i duzo
polskich nowych zlotych.

Pozdrowienia :-)
Grzegorz

--