RE: SERWIS OPTIMUSA

Autor: Andrzej Bednarczyk (andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 10:50:17 MET


Tak mi się wydaje jeszcze do tego że "porządny" pracownik broniący
interesów "porządnej" firmy powinien się jakoś podpisać. Chociaż w
sumie... jakbym miał bronić interesów takiej firmy to też bym się pewnie
wolał nie podpisywać i nadawać z konta raf[moZvs34_at_polbox.com]...

Greetz.
_________________________________________
An_at_y ICQ: 5080558
{ tr4nce_at_mega.com.pl }
{ andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl }

> ----------
> From: Krzysztof Szymański[SMTP:chris_at_use.com.pl]
> Sent: Thursday, December 04, 1997 15:27
> To: Multiple recipients of list
> Subject: Re: SERWIS OPTIMUSA
>
> No i jest druga strona:
>
> - czy gwarancja nie dotyczy klawiszy: q,w, Enter,Space, Shift?
> - czy klient traci gwarancje jezeli gra w rzeczone gierki?
> - czy w serwise Optimusa klienci maja szczescie byc nie zrzuceni ze
> schodow?
> - socjalizm jak zloty, klient przyszedl tuz przed 16:00 - biedacy
> mysleli ze
> beda jesc obiadek..... a tak w ogole to klienci psuja niezemska
> atmosfere w
> firmie (orgietka z anielicami?)
>
> Puenta: Nasz Klient nasz per Pan
>
> KaPeS
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:36:28 MET DST