Re: pojdzie EDO, czy nie?

Autor: Grzegorz Duda (dudik_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 10:33:41 MET

On Thu, 4 Dec 1997 15:13:20 +0100, Pawel Idzi
<e029_at_ucku4.uck.pk.edu.pl> wrote:

>Mam pytanie:
>Moze ktos ma albo zetknal sie kiedys z plyta 486 Gigabyte. Nie pamietam
>symbolu, ale byl to chyba jeden z najnowszych i ostatnich modeli dla 486.
>Z uwagi wlasnie na to, to zastanawiam sie czy ta plyta moze chodzic z
>pamieciami EDO?
>Slyszalem, ze sa wyjatki? Moze akurat ta p. bedzie wyj.
Ja mam płytę GA-5486AL , procesor AMD133 (chodzi na 160) i 2x16MB EDO
60 ns i wszystko chodzi bez żadnych problemów.(z wyjątkiem niemożności
ustawienia najszybszego odczytu z pamięci - wtedy przy starcie
wypisuje "brak pliku ifshlp.sys" i Win95 się nie uruchamia)
Pozdrowienia
Grzegorz Duda