Re: x.2 czy K56Flex

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 10:02:21 MET

> We Wroclawiu TP SA ma modemy Motoroli (100 szt.). Motorola robi na kosciach
> Rockwella. iekawe co TPSA wybierze: wymiane modemow na nowe, czy wymiane kosci
> w modemach starych. Jest jeszcze trzecie wyjscie - dolozenie kolejnych 100
> sztuk ;).

Jesli to miala byc zabawna zlosliwostka to Ci sie nie udalo. Zapomniales,
ze provider X2/Flex56 jesli bedzie chcial udostepniac predkosci wieksze
niz 33600 musial bedzie podlaczyc modemy do sieci laczem cyfrowym, w
odroznieniu od obecnie stosowanego przylacza analogowego. Skutek jest
taki, ze TAK CZY INACZEJ bedzie on MUSIAL wymienic modemy. Nie da sie
wykorzystac ZADNEGO klasycznego modemu jak 56k-host! Cale rozwazania sa
wiec bez sensu i swiadcza jedynie o bezkrytycznym przyjmowaniu tego co sie
pojawia w prasie, nawet jesli sa to bzdury. Informacja o modemach Motoroli
pojawila sie bodaj w Chipie... Moje najszczersze gratulacje.

karpio