Re: Błąd w Cyrix'sie

Autor: Zbigniew Niedzwiedz (zoon_at_priv.onet.pl.bez.spamu)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 03:34:36 MET

On Thu, 04 Dec 1997 16:38:30 GMT, dobrov_at_friko.onet.pl (Arkadiusz
Dabrowski) wrote:

>Wreszcie skumalem ta tajemnice.
>Cyrix jest do dupy - bo skubany za szybki.
Tego nie napisalem
>Ja wymiekam. Od zamierzchlych czasow, kiedy to w szkole podstawowej zaczalem
>sie interesowac komputerami (ZX Spectrum w palacu mlodziezy), wpajano mi, ze
>im szybszy komputer tym lepszy. I ja naiwny to kupilem.
I co mi po tym, ze szybki, jesli na calej sieci program chodzi, a na
nowym komputerze z AMD lub Cyrixem jest Divide Overflow? A na Intelu
nie...
>Paranoja !!!
(Paranoja jest to zbior stalych, powtarzajacych sie urojen; bez jawnej
absurdalnosci)
>Oczywiscie producenci oprogramowania na czele z Necrosoftem, wypuszczajacy
Nie mowie o M$! Mowie o _krajowych_ wyrobach, czesto dzialajacych od
wielu lat bez problemow.
>ogrmone ilosci wielkich, powolnych i czesto wieszajacych sie gniotow sa
>zawsze niewinni !
Albo nie reaguja natychmiastowo - wystarczy zeby dac plame
>Przeciez to cholerny program kaze procesorowi dzielic przez zero !!!
Powiedz to klientowi! ("No tak, tu program nie chodzi - choc chodzi
wszedzie indziej - ale za to komputer jest szybszy i tanszy")
>P.S.
>Mozna gdzies jeszcze dostac XT ?
Mam tego karton (ale sam odbierasz) :)
PS. Nie jestem ortodoksyjnym fanem Intela. AMD 386DX40 i ostatnie 486
133 to byly super produkty. Ale po wpadkach z Clipperem _na wszelki
wypadek_ nie polecam nie-Inteli. Druga sprawa to koprocesor. Po
wymianie z P100 na Cx166+ czas kompresji MP3 zmienil sie z 2.5 min/min
na 3 min/min. Tez mi upgrade...
zoon_at_priv.onet.pl - Zbigniew Niedzwiedz - +48601261805
Suma inteligencji na planecie jest stala. Populacja rosnie.