JVC 2/4

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 22:15:36 MET

JVC 2/4 (chyba symbol 2022).
Mam okazję kupić taką nagrywarkę (niedrogo). Czy ktoś mógłby mi coś
bliżej o niej powiedzieć. Sprawdzałem ją już i płytki nagrywa, ale
chciałbym się coś dowiedzieć o niezawodności itd.
Jak duże znaczenie ma kontroler na nagrywanie płyt (jaka jest różnica
pomiędzy jakimś kontrolerem tylko na 1 urządzenie, a kontrolerem z
prawdziwego zdarzenia) - chodzi mi głównie o Adaptec'i.