Re: Dla mnie to dziwne-pomozcie

Autor: Marek Jóźwik (marekjoz_at_polbox.com)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 21:39:15 MET

OK panowie, ja też byłem nieprecyzyjny. Partycję, przynajmniej, dało się

odzyskać dzięki NDD, tak czy inaczej wpisu w tablicy partycji pewnie nie
było,
bo się nic nie działo-wyglšdało tak jakby jej nie było (dysk podpięty do
innego dysku,
na fdisku wskazywał brak partycji)
Z tego wszystkiego najbardziej prawdopodobne wydaje się, że ten dysk się
"już" nie
wyrabia na PIO 4. Puszczę na 3 i zobaczę...
Dzięki za pomysły, pozdrowienia :-)
Marek, marekjoz_at_polbox.com