Re: Monster____Diamont - kontra inne

Autor: Wojciech Kienig (kienig_at_elektron.pl)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 18:21:55 MET

Zgadza się, ale Monster to nazwa karty firmy Diamond opartej na 3Dfx Voodoo,
a Helios to karta oparta na tym procesorze firmy A-trend.
Przy zakupie uważaj. W cennikach widziałem kartę A-trenda o nazwie Helios,
 ale z procesorem 3D LABS/TI PERMEDIA. Moim zdaniem lepsza i tańsza jest
karta
A-trenda. Z punktu widzenia oprogramowania jest to dokładnie Monster. Na
testach wyniki
identyczne (różnice w granicach błędu pomiaru) Wykonana jest lepiej (W
Diamętach kiepski
kabelek karta 2D-akcelerator 3D powoduje zakłócenia w wyższych
rozdzielczościach)
I jest przede wszystkim nieznacznie tańsza. U mnie wersja Retail (3 gry)
kosztuje 530+VAT.
(Niestety trzeba czekać jakieś 2 tygodnie. Braki w TCH). Na giełdzie kupisz
pewnie za jakieś 500.

Raku napisał(a) w wiadomości: <665rln$7b1$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
    Wiadomo że jest Jest Monster firmy Diamond.
    Ostatnio pojawiły się też Monstery 3D VooDoo (a jakże) firmujące się
napisem HELIOS.
    Jak to się ma do orgyginalnego Diamonda ????????

    --
           Marek Raczkowski