Re: Zakladam LANa w bloku, prosze o rady!

Autor: Piotr Adamczyk (adamczyk_at_sun10.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 17:18:27 MET

Dzień dobry
czwartek, 4 grudzień 97, you wrote to me:
> Dzien dobry.
> Nie jest dobrym pomyslem LAN na koncentryku. To w budynku praktycznie nie bedzie dzialac.

Hmm co za gadanie - u mnie dziala - 150 m kabla na 5xPC. Kabel
kładła grupa laików - przykręcajšc czasami drutem do parapetu.
Minęły 3 lata a całość hula aż miło.

> Wystarczy jakis blad w jednym miejscu na calej dlugosci kabla, a o to
> bardzo latwo, i cala siec lezy.

 To prawda - jak się walnie to się człowiek napoci.

> Siec nalezy robic na skretce.

 Hmm - mocno powiedziane - to dogmat ?

> Jednak jego koszt nie jest bardzo duzy.

Przeliczy, przemyśli wybierze.

Pozdrowienia
THE

    Piotr Adamczyk - The Czyk - student IZ IO V - Politechnika Wroclawska
  http://www.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk mailto:adamczyk_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl
  PGPpublicKEY: http://sun10.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk/MAIN/pgp.asc
  ------------ I can't get no sleep but I still have a dream. --------------