Re: pojdzie EDO, czy nie?

Autor: Paweł Boguszewski (pmbogusz_at_nencki.gov.pl)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 16:04:34 MET

Pawel Idzi wrote:

> Mam pytanie:
> Moze ktos ma albo zetknal sie kiedys z plyta 486 Gigabyte. Nie pamietam
> symbolu, ale byl to chyba jeden z najnowszych i ostatnich modeli dla 486.
> Z uwagi wlasnie na to, to zastanawiam sie czy ta plyta moze chodzic z
> pamieciami EDO?
> Slyszalem, ze sa wyjatki? Moze akurat ta p. bedzie wyj.

Sprawdz jaki chip obsługuje twojš płytę i wtedy może się coœ uda wywnioskować.
Generalnie _chyba_ (z tego co się dowiedziałem przy okazji własnych problemów) to
pamięci EDO sš obsługiwane przez płyty z PCI (przynajmniej schuttle) a nie VLB

Pozdrowionka
  Paweł Boguszewski
mailto:pmbogusz_at_nencki.gov.pl
mailto:pmbogusz_at_rocketmail.com