Re: Jaka wybrac plyte ?

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 13:44:52 MET

koksik napisał(a) w wiadomości: <01bd0014$493e2f80$7af974c3_at_PPP>...
>Hej !
>Bardzo prosze Was o porade jaka plyte wybrac
>VX-Pro (UDMA, 50-83 Mhz ,a dalej jak zwykle VX)
>czy jakiegos taniego TX -a.(np. Ability Elpina TX pro)
>Chodzi mi glownie o to jak te plytki sie sprawuja,czy da sie na nich
dobrze
>podkrecic procka.(np.3x75, 2.5x83 ?)
>
>Pozdrawiam Was serdecznie i prosze o porady na moj e-mail.
>
>koksik_at_kki.net.pl
>
>p.s
> Mam 2x HDD 1.7 Seagate UDMA
> 64 SDRAM
> IP 166 MMX (plastik)

Z VX-Pro widziałem niezłe cyrki - lepiej się w to nie pakuj (chociaż
cena rzeczywiście jest niewygórowana). VX-Pro to jakiś stary chipset
VIA. Wydaje mi się, że z Twoim prockiem (i166MMX) to albo owa Elpina
(350PLN?), albo - drożej, ale i wygodniej, i bardziej "firmowo"- Abit +
SoftMenu (500PLN?). Są jeszcze fajne ASUSy TX97 (te z termometrem na
procku i płycie) ale to już ponad 600PLN. No i ta nowa płyta FIC z
chipsetem VIA VP3, ma AGP i wszystkie bajery - ale jest dość nowa i może
mieć jeszcze błędy - jak to w pierwszych wersjach. Tak czy owak - życzę
udanego 3x83 :-) Wybór należy do Ciebie ;-) ale pamiętaj: kto tanio
kupuje - kupuje dwa razy (pozwoliłem sobie zacytować).

Pozdrowienia,

Jacek Fiok
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl
        jfiok_at_vlo.waw.pdi.net