Re: herkules i w3.11

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 14:06:50 MET

On 3 Dec 1997 22:56:15 GMT, "Piotr" <brozio_at_mega.com.pl> wrote:

>bylbym wdzieczny za pomoc w rozwiazaniu mojego problemu:
>w jaki sposob zainstalowac monitor herkules tak zeby dzialal w w3.11 czy to
>mozliwe?
>z gory dzieki !

Tak samo jak EGA... albo dodatkowa dyskietka ze starymi driverami,
albo sciagnac driver tej karty z Win 3.1. Mozna recznie (jak ktos
potrafi i chce mu sie), mozna zainstalowac 3.1 i potem w to 3.11 -
odziedziczy driwer, tylko na poczatku bedzie sie zawsze pieklic ze nie
moze wyswietlic tego slicznego logo - zadna w sumie strata.

Darek