Re: Zawieszanie Win95 OSR2 na TXPro

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 13:33:07 MET

Tomasz Kikowski wrote in message <6662hf$k93_at_cu2000.cuprum.com.pl>...
>jest poprawka dla OSR2 i TX
>http://support.microsoft.com/download/support/mslfiles/REMIDEUP.EXE

To milo ze strony Microsoftu, ale TX nie ma nic wspolnego z TXpro. TX pro
tak na prawde to nie istnieje, jest to maly szwindel polegajacy na
przeetykietowaniu chipsetu ALI Aladin 4+. Mam plyte z tym chipsetem (z
orginalnym oznaczeniem ALI) i pracuje poprawnie pod OSR2.

Pozdrowienia
Andrzej Popowski
(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address )