Re: Dla mnie to dziwne-pomozcie

Autor: A.Stankiewicz (as4_at_gpu.srv.ualberta.ca)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 10:05:57 MET

Marek Jóźwik wrote in message <3486067D.59D8FDD5_at_polbox.com>...

>A coś bliżej?Chodzi może o tworzenie "dużych" partycji pod Windows 95?
>Jeśli tak, to były i trzy partycje: 2x511MB i reszta...a i tak się
>sypało

Wlasnie w zeszlym tygodniu spotkala mnie podobna przykrosc na moim
komputerze pomiarowym. Na szczescie bryndza zrobila sie na partycji z
programami, ktorych kopie mam na innych komputerach. Teraz zrobilem
backup partycji z danymi: to kilka miesiecy mojej pracy. Jak sie pracuje
pod Win95, to na wszystko trzeba byc gotowym...

Andrzej