Re: herkules i w3.11

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 14:23:34 MET

Piotr wrote:
Witam
> bylbym wdzieczny za pomoc w rozwiazaniu mojego problemu:
> w jaki sposob zainstalowac monitor herkules tak zeby dzialal w w3.11 czy to
> mozliwe?
W 3.1 jest to mozliwe czy w 3.11 nie wiem, ale zdaje sie ze niektore
sterowniki z 3.1 moga chodzic w 3.11. Ja mam ustawiony Hercules
monochrome. Pliki potrzebne zaczynaja sie od herc*. Jesli nie masz ich
na dyskietkach instalacyjnych napisz to podesle Ci je na priva, moze da
sie zainstalowac.

pOSdrowienia
        Jacek