Re: Mala predkosc polaczenia z TPSA

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Wed 03 Dec 1997 - 23:32:22 MET

At 10:57 12-03-97 +0100, you wrote:

> Co wy z tym napięciem. Napięcie nie ma nic do rzeczy.
> U mnie zupełnie zwykłe modemy chodzą na linii bez
> żadnego napięcia.

  Samo napiecie w linii nie jest chyba modemowi do niczego potrzebne
  (chyba ze to jest napiecie przemienne - to wtedy znaczy dzwonek :)

  Ale z tego co ja wiem to napiecie 50V i o malej wydajnosci zrodla
  pradowego jest wystawiane na druty przez centrale.
  Jesli druty sa gdzies zwarte/mokre/ktos sie podczepil do linii
  to wtedy na twoim koncu linii napiecie nie wynosi 50V tylko
  odpowiednio mniej. Istnienie/pomiar tego napiecia u ciebie
  jest tylko potrzebne w celach diagnostycznych.
  Oczywiscie druga diagnostyka to podniesc sluchawke telefonu
  i posluchac czy szumi.
  Jak szumi to znaczy ze sie nie uzyska transmisji powyzej 9600

>WWW: http://www.lodz.pdi.net/~mimo tel: Int. Acc. Code + 48 42 148340
>add: Michal Mosiewicz * Bugaj 66 m.54 * 95-200 Pabianice * POLAND

BTW
  nie jestem telefonista wiec moze moje uwagi sa calkowicie bledne.
  to co napisalem jest moja prywatna teoria
  wiec niech ktos mnie poprawi jesli wie lepiej.