Re: pomocy!

Autor: Lukasz Rewerenda (root_at_adres.urojony)
Data: Wed 03 Dec 1997 - 08:12:48 MET

On Wed, 3 Dec 1997 01:41:27 +0100, Speedy <speedy13_at_polbox.com> wrote:
> Ludzie! co się wściekacie, może on po prostu sam zawsze tak robi. Wyślijmy
> mu parę postów i będzie miał okazję sam się wykazać.

Ciekawa argumentacja: gość wszystkich obraża na lewo i prawo,
w ten sam sposób, no to jak można mu, biednemu, mieć za złe?!
Proponuję studia prawnicze.

Porozmawiałem z nim trochę na privie i mogę panu śmiało powiedzieć, że
należy onże pan Martys do gatunku niereformowalnych, których z internetu
należy wyrzucać.

--
Łukasz Rewerenda
lrew_at_friko2.onet.pl