Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: Wladyslaw Hoffmann (woodie_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Wed 03 Dec 1997 - 17:15:11 MET

On Sun, 30 Nov 1997, Kornel Zieliński wrote:

> Granie w DESCENTA to dobry pomysł, ale doradź mi, jak go uruchomić na
> 386SX ?? ;((((
> Co najwyżej moge sobie pograć w Lotusa albo w Mario
>
> pozdrawiam
> Kornel Zieliński
> corelek_at_polbox.com
>

> Daniel Fenert napisał(a) w artykule <34823956.3056129_at_news.tpnet.pl>...

> profilu
> Informy..
> ;))).

>... jeszcze pare lat temu jak zaczynalem ogolniak uczylismy sie polskie
logo a potem podstaw worda... po 2 miesiacach pani zrezygnowala i
gralismy maniacko w jakis macowski odpowiednik Test drive'a
6-stke na koniec mialem za stworzenie prostego arkusza w excelu gdzie byly
oceny z egzaminow gosci zdajacych do naszego ogola :)))
Uczylem sie glownie sam i od bracholka ale cos mi ta informa dala...
Zostalem maniackim graczem :))))))))

                 ! @ WOODIE @!
                 ! @ e-mail woodie_at_uoo.univ.szczecin.pl @!
                 ! @ Lord of all Evil (Darth Vader) @!