Re: Male 'conieco' o nagrywarkach.

Autor: Krystof (kedzierski_at_kim.com.pl)
Data: Wed 03 Dec 1997 - 07:48:32 MET

Ja z tego co wiem i z tego co słyszałem to najmniej tracąca płytki jest
nagrywarka PHILIPS 2600 6/4 podobno jest najmniej zawodna ale ma dość
nieprzyjemny błąd nie widać ją pod dosem.
Zakładałem ją kiedyś firmie i musze powiedzieć że jak dotychczas nie ma ani
jednego odżutu i pracuje pod win95 bez zarzutu co jest chyba cudem pod
windą.
kedzierski_at_kim.com.pl

<348576d2.957727_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...