V.35,G.703 itp.

Autor: rafamiga_at_polbox.pl
Data: Tue 02 Dec 1997 - 21:45:37 MET

* (PL.COMP.PECET, Tue Dec 02 1997) cezar_at_cs.net.pl -> All:

 c> Primo po poierwsze trój nitro toluen (zwany TNT) nie wybuchnie od zapałki,
 c> potrzebny jest detonator (np niewelki ładunek z pikrynianem, choć jest

        Tak, wiem, wympsknęło mi się "detonator". 8^)

 c> się nawet komercyjne Konsorcjum firm zajmujących się wdrożeniami Linuxa.
 c> Tak że nie musisz obawiać się, że admin zwieje z kompletem haseł i zarząda
 c> worka pieniędzy :)

        U nas?

 c> Tudzież kontrakt na outsourcing z określonym czasem rekcji. :)

        To tak jak wynajmować dekoratora wnętrz...

* rafal wiosna * Bastard Operator From Polbox * free.polbox.pl administrator *