Re: Płyta ASUS TX 97-E

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 03 Dec 1997 - 00:07:44 MET

On Mon, 1 Dec 1997 11:13:57 +0100, "Krystof" <kedzierski_at_kim.com.pl>
wrote:

> To badziewie ma bardzo ciekawy programik moniturujący.
>Ale nie jestem szczeęśliwym posiadaczem FAN czyli wentylatorka który
>mógłbym podłączyć do płyty .
>Czy ktoś wie jak można załatwić taki wentylator i czy jest prawdą że
>taki wentylator jest tylko w obudowach ATX

Ten na procesor to powinieneś dostać razem z płytą. A co do
pozostałych, to chyba można dokupić dodatkowe do obudowy. A co do tego
od zasilacza to nie wiem.

* e-mail: lawa_at_priv.onet.pl
* motto : Cztery kółka ? To dobre dla dzieci !