Re: modemy 56k

Autor: Miroslaw Kaminski (mjk_at_scientific.com.pl)
Data: Tue 02 Dec 1997 - 22:41:26 MET

On 2 Dec 97 20:17:50 GMT, "Futszak" <mars_at_freekki.net.pl (usun
free)> wrote:

>Np.
>>
>A czy w takim razie bedzie dostepne oprogramowanie do us robotica z
>protokolami Microcom-u ???
Takiego napewno nie bedzie (nie ma protokolu Microcoma).
USR zapewnia, ze po zatwierdzeniu przez IT-UT protokolu
V.PCM bedzie dostepna wersja na USR'y.
>Pytam, bo mam zamiar sie zaopatrzyc sie w nowy modem a USR sa tansze (x2 w
>najblizszym dziesiecioleciu ze wzgledu na fatalny stan lokalnej
>infrastruktury TP.S.A. i tak nie osiagne.)
Dlaczego nie?
Uzywam x2 od ladnych paru miesiecy, lacze sie 49333, czasami 52000.
Szybciej nie polaczylem sie nigdy.
Moj kolega, ktory ma _fatalnej_ jakosci "lacze abonenckie" normalnymi
slowy "jak rozmawia to cos trzeszczy", na V.34 w porywach miewal 21600
do 24000 po przejsciu na x2 ma zazwyczaj 41333 lub 46333, trafia sie
tez 48000.
To jest prawie _DWA_ razy szybciej!

 Mirek