Re: S3Trio i stary monitor

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Tue 02 Dec 1997 - 21:56:38 MET

A ja miałem kiedyś stary 14'' monitorek kolorowy, nazywał się SCAN.
Miałem sobie 486DX2 + jakiś tam ET4000 na VLB. A potem przyszedł czas na
Pentium, to i na PCI, to i na S3. Kupiłem 868 i obraz na monitorze tak
fajnie sobie skakał, no - mądrzy ludzie powiedzą - gubił
synchronizację... (niech mnie ktoś oświeci - dlaczego?). Powiedzieli w
serwisie, że nie działa, to trzeba coś wymienić i koniec. Zamieniłem
więc S-trójkę na (o zgrozo) Miro22SD (Trio64), potem tak sobie
powspółpracowały te "ptaszki", że spalił mi się monitor, dopiero jak
kupiłem cyfrową 15'' to był spokój (i -1500 w kieszeni). Fajnie, nie? A
z tym Miro do tej pory są kłopoty (z linear framebufferem i w ogóle
obsługą ciekawszych trybów - zarówno UniVBE jak i S3VBE nie chcą dobrz
działać).

Pozdrowienia,

Jacek Fiok
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl