Re: Pytanie o CD-RW

Autor: Marek Jazdzyk (nlhelp_at_kki.net.pl)
Data: Tue 02 Dec 1997 - 21:06:33 MET

On Mon, 1 Dec 1997 17:02:57 +0100, "Leon Hayder" <leohay_at_pr.onet.pl>
wrote:

>Witam !
>Jestem na etapie kupna nagrywarki CD-RW
>Biore pod uwagę dwie
>a/ RICOH MP 6200S
>b/ MITSUBISHI MCD-CDRW 226
> którą doradzacie prosze szczególnie o opinię urzytkowników tego sprzętu.
>Info również na priv.

Czesc
To zalezy, pod wzgledem technicznym obie nagrywarki sa identyczne
roznia sie tylko oprogramowaniem
Mitsubishi wyposazona jest jedynie w DirecdCD - program do nagrywania
pakietowego, zas Ricoch posiada pelne oprogramowanie do kopiowania
calych plyt.
Kwestja jest dosc powazna poniewaz wiekszosc starego oprogramowania
nie chce wspolracowac z nagrywarkami CD-RW

m j
nlhelp_at_kki.net.pl