Re: pomocy!

Autor: Krzysztof Baranek (baran_at_physik.tu-berlin.de)
Data: Tue 02 Dec 1997 - 14:04:31 MET

MAGDALENA OZYP wrote:

> Caly czas dostaje wiadomosci od ludzi ktorych nie znam.Dzisiaj
> dostalam ponad 300 informacji.Nie wiem co robic.Prosze o pomoc
> Magda.

Moze jestes zapisana na jakas liste dyskusyjna. Wtedy ci ludzie pisza na
liste, a listserver rozsyla ich listy po wszystkich zapisanych.
Proponuje, zebys dokladnie obejrzala kilka z naglowkow listow, jakie do
Ciebie przyszly. Jesli moja teoria jest sluszna, powinny miec jakas
ceche wspolna, np. Reply-To:, czy cos w tym stylu, i z tego sprobuj
wywnioskowac, co to za lista (a moze po prostu pamietasz, ze na jakos
sie zapisywalas). Majac adres listy, np. hobby_at_lista.dyskusyjna.pl,
trzeba sie z niej po prostu wypisac, co zazwyczaj polega na wyslaniu
maila do listserwera (nie na liste!) zawierajacego tylko jedna linie
(Subject zostaw pusty).

unsubscribe hobby
        lub
unsubscribe hobby MAGDALENA OZYP
        lub
signoff hobby

Adres listserwera tworzy sie zamieniajac nazwe grupy (np. "hobby") na
"listserv", "listproc" lub "maiser"
listserv_at_lista.dyskusyjna.pl

Ponizej wypisalem Ci adresy niektorych listserwerow w Polsce. Moze sie
przydadza...

maiser_at_achilles.wam.lodz.pl
listserv_at_archimedes.pol.lublin.pl
listproc_at_fuw.edu.pl
listserv_at_ia.pw.edu.pl
listserv_at_ieitpp.poz.edu.pl
listserv_at_if.uj.edu.pl
maiser_at_nov.gumbeers.elka.pg.gda.pl
listserv_at_nov.iem.pw.edu.pl
listserv_at_plearn.edu.pl
listserv_at_plpotu51.bitnet
listserv_at_vm.cc.uni.torun.pl
listserv_at_plwrtu11.ci-pwr.wroc.edu.pl
listserv_at_poniecki.berkeley.edu
listproc_at_icm.edu.pl
listserv_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl
listserv_at_ubvm.cc.buffalo.edu
listserv_at_uci.agh.edu.pl
listproc_at_zsku.p.lodz.pl

Powodzenia!
 Krzysztof Baranek
 baran_at_physik.tu-berlin.de
 For PGP key -> finger chris_at_dedal.man.szczecin.pl