NEC CDR-273 i cdda - da rade czy nie?

Autor: Michal Paszko (mpaszko_at_nospam.com.pl)
Data: Tue 02 Dec 1997 - 04:30:26 MET

Mam pytanie: czy ktos z szanownych czytelnikow grupy ma jakies
doswiadczenia w zdzieraniu audio-trackow przy pomocy napedu NEC
CDR-273? W spisach znalezionych w internecie figuruja sprzeczne
informacje. Jesli da rade zdzierac digital audio przy pomocy tego
napedu, bardzo prosilbym o kilka slow komentarza - jak z jiterem, jaki
program, z jaka szybkoscia daje sie zgrywac etc.

Bardzo prosze o kopie informacji na e-mail, bo sprawa jest bardzo
pilna!!! KONIECZNIE! (sorry za crosspost, ale zalezy mi na adzewie)

Z gory dziekuje,
Pozdrawiam.

Michal Paszko
<Michal.Paszko_at_warszawa.biz.net.pl>