Re: Czy będzie ten abonament 120 zł mies. za i-

Autor: marszu (1013_at_krak.net.pl)
Data: Tue 02 Dec 1997 - 00:31:25 MET

     Z technicznego punktu widzenia nie ma zadnego problem, biling
rozwiazuje sprawe ostatecznie - podobnie jak to ma miejsce kiedy dzwonimy
na 800 czy 700, to tylko kwestia zmian w konfigracji softu, dadam, banalna.

Osobiscie jednak nie wierze ze Tpsa pojdzie na full contact , mysle ze
raczej nalezy sie spodziewac limitow godzinowych . Rozsadna iloscia byloby
tu 100 godz/120zl.

Ps.
Sa jednak tacy co juz teraz maja interka za friko 0-800-20037 haselko i...
Ciekawe do kogo nalezy ten numer?

Marek Szyma 1013_at_krak.net.pl

Jaromin Tomasz <tjaromin_at_friko.onet.pl> napisał(a) w artykule
<199712012223.XAA00586_at_friko.onet.pl>...