Re: Pentium 200 MMX a szlify ?

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 01 Dec 1997 - 23:52:05 MET

On 27 Nov 1997, Slawomir Sidor wrote:

> : Hmm wujek moze jak nie masz pojecia o "obrobce" procesorow to sie nie
> : wypowiadaj. Intel 166 MMX to jest najlepszy teraz komponent do wykonania
> : tzw. szlifu i ogladalem sobie wczoraj wlasnie Intele 200 MMX i na
> : oryginaly to mi wcale nie wygladalo i specjalista nie trzeba byc zeby to
> : zauwazyc.
>
> : =09=09=09=09=09=09=09Jurand
>
> Jako do specjalisty od obslugi pilnika mam pytanie jak rozpoznac
> szlifowane:
> 133 na 166

Na czolowej stronie procka nie ma wygrawerowanych napisow, sa namalowane (
te czarne jakbys sie nie domyslil )

> 166 na 200

Poogladaj sobie spody prockow 166 MMX i 200 MMX ( oba powinny byc z blacha
na wierzchu ) a roznice zauwazysz dosc szybko. Potem wez sobie jakiegos
BOX-a ( poprzedni 200 MMMX powinien byc z gieldy ) z zegarem 200 i tez
sobie porownaj z poprzdnimi - do ktorego ejst bardziej od spodu podobny,
do 166 czy do 200. I wiecej sie nie bede wypowiadal na te tematy - moge ci
osobiscie przeszlifowac 166 MMX na 200, tyle ze pokaz bedzie slono platny
bo to jest nielegalne.