Re: PODKRECANIE PROCKOW-ZAGADKA

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sun 30 Nov 1997 - 11:59:04 MET

do
DIMM-ach

> Masz szlifa,
A ty masz wode zamiast mozgu.zastanow sie , jak chlop ma 166MMX , to z
czego ma szlifa?

ja mam P166MMX podkreconego na 266 i chodzi bez problemow,
> tylko ze ja mam wersje IPP z wentylatorkiem i certyfikatem.....

Dorze ze nie daja certyfikatow na .......

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?