Re: Pomoc ! K6 Test

Autor: marszu (1013_at_krak.net.pl)
Data: Mon 01 Dec 1997 - 22:11:08 MET

Czy wy zescie powariowali z tym Quakiem? Co to za test?
Czy teraz liczy sie juz tylko ile proc ma fps-sow na test2 a nie ogolna
wydajnosc systemu w najczesciej uzywanych aplikacjach?
A moze pomyliles grupy?

Marek Szyma

Tałajczyk Piotr <piotr_ta_at_friko2.onet.pl> napisał(a) w artykule
<01bcfd9a$cce0b280$LocalHost_at_piotr_ta.friko2.onet.pl>...