Re: Kłopoty z dyskiem Quantum Fireball ST

Autor: Piotr Zadrozny (pzadrozn_at_micros.com.pl)
Data: Mon 01 Dec 1997 - 19:05:29 MET

On 1 Dec 1997, Marcin Miller wrote:

> Mam bardzo wielką prośbę.
> Kupiłem niedawno płytę główną ASUS TX97-E I dysk twardy Quantum Fireball
> ST 3.2G.
> Mój BIOS wykrywa bez problemu oba moje dyski (ten starszy to WD 850m.).
> WD ustawiłem jako Master, Quantum jako Slave.
> Jednak po wejściu do Nortona jest widoczny tylko WD.
  Moze glupio pytam, ale nie piszesz nic czy zalozyles tablice partycji
  na nowym dysku i czy go sformatowales... :-(
  Sprawdz, czy producent dysku nie dostarczyl jakichs programow
  narzedziowych, jezeli tak to moze trzeba specjalnym programem
  a nie np: fdiskiem.
  Sprawdz moze tez opcje w config.sys ( lastdrive )

 # Piotr Zadrozny #
 # e-mail: #
 # pzadrozn_at_micros.com.pl #
 # Cracow Poland #