Re: Mala predkosc polaczenia z TPSA

Autor: Malgorzata Chojnowska (gosia_at_ias.wat.waw.pl)
Data: Mon 01 Dec 1997 - 16:24:09 MET

Marcin Steciak wrote:

> Jest taki problem:
> Ja i moj kumpel mamy komputery wyposazone w rozne modemy. On ma 33.600
>
> (zewnetrzny), ja 28.800(wewnetrzny). Obydwa te modemy podlaczone sa do
>
> tej samej centrali (na moj gust nowoczesnej :-))))). Tak samo mamy
> skonfigurowane polaczenie w DIAL-UP'ie, jednakze u niego polaczenie z
> TPSA wyciaga 16.400, zas u mnie zawsze 28.800. Slyszalem ze inni
> wyciagaja nawet do 33.600.

/me to sie udaje ale nie zawsze przewaznie 31.200

Ale mam problem, nie zawsze po rozlaczeniu zwalnia mi modem
i nie wiem jak to zrobic. mam win95. Wiem wszystko przeinstalowac
ale czy jest jakis inny sposob ja musze wtedy resetowac komputer
ale i to nie zawsze skutkuje.

> Macie jakies pomysly?

Gosia

Ps acha modem jest wewnetrzny wiec nie moge go wylaczyc
tak po prostu :))