Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Mon 01 Dec 1997 - 01:52:53 MET

Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote:

>IMHO w programie szkoły średniej/podstawowej niespecjalnie jest
>w ogóle miejsce na nauczanie informatyki.

Na pewno przydatna jest nauka pecetologii stosowanej. Część z tych uczniów
zakończy edukację na etapie szkoły średniej i niedługo trafi w charakterze
luserów do mnie/Ciebie/kogoś_jeszcze.

A zdecydowanie niezbędne wydaje mi się nauczanie logiki i wpajanie
umiejętności algorytmizacji własnych poczynań, chyba już od szkoły
podstawowej. Tylko nie pytaj, jak to robić - nie znam się na
pedagogice :-) Wiem natomiast, że starego konia żadnym sposobem
nie da się nauczyć myśleć, trzeba to zrobić odpowiednio wcześnie.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl