Re: Padnięta partycja FAT32

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Mon 01 Dec 1997 - 00:18:32 MET

At 17:41 11-30-97 +0100, you wrote:
>Czy ktoś mógłby mi doradzić jak odzyskać dane z padniętej partycji dysku.
>Dysk jest normalnie rozpoznawany w setupie, ale win95 w ogóle go nie
>wykrywa. Fdisk (z OSR-a 2 ) krzyczy, że nie zdefiniowana partycja dysku.

  ja bym to zrobil tak:
1 wzial identyczny czysty dysk
2 zaformatowal go tak jak ten padniety (zalozyl W97 itd)
3 skopiowal na dyskietke sektory z tablica partycji i boot sektorem
4 wzial padniety dysk i skopiowal z dyskietki te sektory we wlasciwe
  miejsce na padniety dysk.

Uwaga: zeby to zrobic trzeba miec i umiec sie poslugiwac
        czyms takim jak Norton Utilities Disk Editor.