Re: Ciche obudowy

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 30 Nov 1997 - 21:47:37 MET

"Piotr Sut" <transam_at_lodz.pdi.net> napisał(a):

/> Witam!!!
/>
/> Pytanko: Skąd wziąć obudowę, która będzie tak cicha, że będzie można przy
/> niej spać przy włączonym (uśpionym) komputerze? Kupiłem sobie greena i nie
/> jestem z niego zadowolony - chodzi tak jak mój stary Optimus sprzed 7 lat.
/> A może są obudowy, które wyłączają wentylator przy uśpieniu komputera?

Tak - standardu ATX - musisz mieć płytę i obudowę w tym standarcie.

/> Piotr
/>