Re: Zakladam LANa w bloku, prosze o rady!

Autor: Adax (adax_at_quake.org.pl)
Data: Sun 30 Nov 1997 - 13:29:43 MET

W ostatnim czasie zakladalem taka sieca oto moje wnioski:

> 1. Czy to wszystko bedzie dzialac?

Jak nic nie spaprasz to bedzie ;)

> 2. Czy odleglosc miedzy komputerami nie bedzie za duza

Teoria mowi ze moze byc 185 m praktyka wykazala ze i 250 m uciagnie.

> 3. Czy wystarcza zwykle, najtansze karty no-name, czy lepiej

Jezeli chodzi o roznice w grach nie zuwazysz zadnej.
Zawsze lepiej kupic "cos markowego" ale to juz sprawa kasy itd.

> 4. Czy lepiej kupic karte na PCI, czy ISA (te pierwsze sa
> drozsze)?

Kup jakie Ci pasuja (to bez znaczenia)

> 5. Czy takie rozwiazanie nadaje sie do gier, tzn. czy Quake i
> Diablo beda mi chodzic idealnie?

Wiekszosc nowych gier obsluguje IPX wiec powinno chodzic wszystko.
W moim przypadku Quake , Rally , i wiele innych chodzily az milo.
Diablo nie sprawdzalem.

pozdrawiam
Adax