cos jest nie tak z friko!!

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 30 Nov 1997 - 11:12:41 MET

        juz nie mam sil do onetu. nie wiem, czy ja mam zle skonfigurowane
ustawienia (ale to jest niemozliwe). dzieje sie cos takiego:
newsy - ok!!!
www - ok!!!
email - ok!!! (oprocz wysylania maili na friko)

przy wysylaniu maili na fiko pojawia sie blad, ze nie zostal znaleziony
serwer SMTP i kasza. myslalem, ze przyczyna tego sa ci z onetu.
zdecydowalem przeczekac ich chwilowy dołek. ale nic sie nie zmienia. SMTP
mam ustawiony ok. konfig modemu i dialup tez. co to moze byc???
czy ktos z was ma taki sam problem???
z odbieraniem maili nie ma zadnego klopotu.

pozdrowionka

email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl
www: http://www.polbox.com/w/whitepio