Re: !!hacking pod win95?

Autor: Piotr Adamczyk (adamczyk_at_sun10.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 21:48:44 MET

Hello Beer,

pištek, 28 listopad 97, you wrote to me:

> marek55 <marek55_at_friko.onet.pl> napisał(a) w artykule
> <347A3AA0.3915EC43_at_friko.onet.pl>...

> Jezeli rzeczywiscie jestes tym za kogo sie podajesz
> (a nie np. szalonym "spacemanem" ),to odradzam Ci sciaganie tego
> gowna bo jest to qur ... wesola niespodzianka w postaci programiku
> do rozpartycjonowania dysku.Koles odpalil to pod winda95 i pozbyl
> sie
> trzech partycji (w sumie 2.8 GB :).A tak na marginesie robienie
> takich
> numerow to naprawde chamstwo.

... do usług - dodał nieśmiało
Czy mógłbym prosić o adres domowy:
 - autora programu
 - marek55_at_friko.onet.pl
Ja za swojš głupotę już zapłaciłem - kolej na resztę ...

Pozdrowienia
THE

    Piotr Adamczyk - The Czyk - student IZ IO V - Politechnika Wroclawska
  http://www.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk mailto:adamczyk_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl
  PGPpublicKEY: http://sun10.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk/MAIN/pgp.asc
  ------------ I can't get no sleep but I still have a dream. --------------