Jak bootować z drugiego dysku ???

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 19:33:17 MET

Hey!

Mam niestety nowy problem :(
Kupiłem sobie dysk który docelowo ma być przenośny (w kieszeni).
Jest on umieszczeny na hdc czyli master na drugim kanale.
Pytanie jest następujące: (czy i) jak zrobić żeby móc startować z tego
przenośnego dysku ?
W BIOSie mam opcję startu z dysku D (a nawet E i F) jednak system nie
startuje :(
To pewnie przez to że fdisk za nic nie chce założyć aktywnej partycji
na tym dysku - pisze że może zakładać taką partycje tylko na dysku
pierwszym :(
Czy ktoś już sobie poradził z takim problemem ?