Re: Pytanie o SEAGATE 1,7 Gb UDMA

Autor: Jarek S. (sionekj_at_polbox.com)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 11:35:03 MET

> Według danych Seagate Medalist Pro 9,1GB -jest UDMA i to rozumiem bo
kręci
> się
> z prędkością 7200 obr/s. Jest więc i transfer
> a 1,7 to maluszek ładnie pomalowany
> Pozdrawiam
> Konrad

Cześć !!!
Chodziło mi dokładnie o dysk : ST-31722A (Medalist 1722 Ultra ATA-3).
Znalazłem go na stronie Seagate i zazciekawiło mnie kilka parametrów:
INTERNAL TRANSFER RATE (Mbits/sec)-- up to 87,8
EXTERNAL TRANSFER RATE (mbytes/sec)--up to 33,3
PIO/DMA/UDMA MODE (max) --4/2/2

INTERFACE -- Ultra ATA-3

Czy ktoś mógłby mnie oświecić czy jest to dysk, który posiada owe UDMA czy
nie.

--
Jarek Sionek
sionekj_at_polbox.com