Re: News na ICM Było:Co to jest odwrotny DNS?

Autor: Paweł Boguszewski (pmbogusz_at_nencki.gov.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 19:02:50 MET

Slawomir Bialek wrote:

> Paweł Boguszewski <pmbogusz_at_nencki.gov.pl> wrote:
> : Przyczym:
> : -Mam prawidłowy zwrotny DNS (NSLookup itp)
> : -Posty na news.uw.edu.pl (widze tylko grupy pl.*) najš prawidłowy
> : nagłówek NNTP-Posting-Host
> : -Admin news z ICMu nie wie sam co jest grane i mówi, że to nie u nich jest
> : pies pogrzebany.
>
> Z Twojego postingu:
> Czyli jednak ten revDNS nie zawsze działa tak jak trzeba...
> Może czasem po prostu pada? Może warto mu zapewnić secondary (jeœli jeszcze
> nie ma)?

Jestem wpisany w dwóch DNSach. Z tym NNTP-Posting-Host to jeszcze ciekawiej, bo
w cišgu jednej godziny wysyłania postów na pl.test czterokrotnie zmieniał postać
adresu. W sumie jeszcze do tego doszły problemy z poskimi literami a dokładnie
tylko z literš Ľš (a z ogonkiem). Wróce w poniedziałek, to będzie się czym
bawić.

--
Pozdrowionka