Re: Czy warto kupić dysk Samsunga ?

Autor: Piotr Zadrozny (pzadrozn_at_micros.com.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 14:29:58 MET

On 27 Nov 1997, Sebastian Demski wrote:

> Konstanty Skoczylas <kostas_at_polbox.com> wrote:
> : > >Niewiele wiem o dyskach Samsunga. Mam okazję kupić trochę taniej dysk
> : > 2.5
> : > >gigowy
> : > >tejże firmy.Co mi radzicie ??? Kupić go , czy dołożyć i kupić
> : > Seagate'a lub
> : > >Westerna ?
>
> : Od pół roku mam dysk 2.08 SAMSUNGA i chodzi całkiem dobrze .
> : Nie ma żadnych bad-sektorów ( i winda się nie wiesza :)

    Mialem kiedys dysk tej firmy, przez pol roku chodzil dobrze, pozniej
    zaczely sie problemy, po kilku tygodniach po prostu padl. Oddalem do
    naprawy bo mial rok gwarancji, a po odbiorze czem predzej sprzedalem
    dziada w cholere. Nie wiem czy Samsung poprawil jakosc dyskow, ludzie
    to kupuja... Ja nie mam zaufania. Lepiej kupic Seagate lub WD.

# Piotr Zadrozny #
# e-mail: #
# pzadrozn_at_micros.com.pl #
# Cracow Poland #