Re: outlook ???

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 12:15:50 MET

On Wed, 26 Nov 1997 18:26:47 +0100, "Skankolor" <irek_at_omix.com.pl>
wrote:

>jak ustawic w Outlook'u opcje aby moc zobaczyc wszystkie grupy tzn.nie widze
>u siebie zadnych poza grupami pl.
>a chodzi mi o grupy zagraniczne alt.binaries

... pictures...

Zmienic serwer albo zwrocic sie do admina oc`becnego serwera - nie ma
to nic wspolnego z outlookiem. Widac serwer z ktorego korzystasz
(polsl.gliwice.pl) nie udostepnia dla komputera o nazwie
pc3.omix.com.pl, jak najbardziej prawidlowo podawanej przez rev DNS,
innych grup poza pl.*. Sytuacja dosyc czesta, dla "obcych" udostepnia
sie mniej, podejrzewam zreszta ze hierarchia alt.binaries... moze byc
na tym serwerze ciut przetrzebiona (nie jest to aby serwer
politechniki?). Albo tez korzystasz z serwera lokalnego, co nie
zmienia sytuacji - cala chierarchia alt* ma setki megabajtow dziennego
ruchu i nie kazdy serwer ja obsluguje (po co np. w firmie pracownikom
dostep do golych babek?).

Darek