Re: CD-R i PacketCD

Autor: Bartlomiej Predki (Bartlomiej.Predki_at_cs.put.poznan.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 08:53:04 MET

>Mam problem z plytami nagrywanymi standardem UDF. Wszystkie działają
>na nagrywarkach, CD-ROMach Panasonic, Sanyo, Pioneer, Philips, Acer,
>Sanyo. Za to nie chcą ruszyc na CD-ROMach Mitsumi i Aztech.
>Czy ja cos zle robie, czy po prostu te CD-ROMy sie do tego nie nadaja?
>
>Odpowiedzi prosze przysylac na adres prywatny.

Czesc

Z moich wlasnych doswiadczen, a takze z opisu programu Direct CD na
stronach Adapteca wynika wyraznie, ze niektore CD-ROMy maja problemy z
czytaniem plytek zapisanych pakietowo. Trudno tu dzielic nawet na
firmy, bo np. Toshiba 6x ma problemy a 12x nie. Stwierdzilbym, ze
nawet wiekszosc starszych napedow bedzie mialo problemy, choc nie
wszystkie bo kolega ma 2x i mu czyta bez problemow.
Klopot wystepuje wtedy, gdy naped czyta plyte do przodu (read ahead).
Tak samo istotne jest w Windows 95 wylaczenie optymalizacji odczytu z
CD-ROM.

Bartlomiej Predki