jaki procesor???

Autor: Artur Prajs (apmaster_at_NOSPAM.sz.onet.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 08:53:45 MET

dobry,

moj kolega modernizuje wlasnie kompa. stoi wlasnie przed dylematem jakiego
procka kupic (teraz ma jakiegos cyrixa), korzysta przede wszystkim z
programow graficznych (corel, photoshop itp.). on zna sie na komputerach
jeszcze mniej niz ja (choc nie wiem jak to mozliwe), ktos powiedzial mu, ze
jezeli korzysta z prog. graficznych to powinien kupic MMX'a (szybszy
podobno o 50% (???) od zwyklego pentiuma przy grafice). co do kasy, ktora
chce wydac to jest to max. poziom ceny zwyklego pentiuma 200. wymiana plyty
glownej tez chyba bedzie konieczna, w zwiazku z tym pytanie, jaka kupic?
wszelkie sugestie beda mile widziane, pozdrowienia
tia

--
Artur
I'm gonna let nobody turn me round!