Re: Serwis OPTIMUSa

Autor: Dariusz Kotowicz (Darek_at_hermes.cpu-zeto.com.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 03:06:51 MET


Andrzej Karpinski wrote:
 
> Mam cokolwiek mieszane uczucia. Nie jestem wcale przekonany kto mial
> racje, czy serwis czy klient. Zwlaszcza zlosliwostek i glupkowatych pytan
/ciach/

> karpio

Nie do końca to racja - a prawda jak też sugerowałes leży po srodku.

Ze złosliwym i wsciekłym klientem trzeba umieć sobie poradzić ale
ugodowo,chwila odpowiedniej rozmowy najczęsciej załatwia wszystko.
Wiem to z mojej praktyki a mam specyficznych klientów tzn.pacjentów
często bardzo wq... Sztukš jest nie doprowadzić do pyskówki ale
tego trzeba się długo uczyć i bardzo starać i oczywiscie chcieć.
                ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
A jak z praktyki wiemy w sklepach i serwisach jeszcze zbyt często
klient jest traktowany na wejsciu jak wróg.W szpitalach i przychodniach
zresztš też.

Ale ja zarabiam na moim dyżurze lekarskim ok.3,50 /słownie trzy
złote pięćdziesišt groszy/ no ale może nie jestem fachowcem :-)))

To nie sprzyja chyba dobremu nastrojowi,tak myslę.Ale nie kłócę
się z pacjentami,nawet o 3 nad ranem :-)))

Pozdrawiam,

-- 
 ____
|    \                                   
|  _  \   ___   ___   ____ _  __ e-mail:Darek_at_client.cpu-zeto.com.pl
| |_)  ) / _ \ |  _ \| ___| |/ / e-mail/alternate/:darkoto_at_mp.pl 
|     / |  _  || |_)/| __||   <  tel.0048 75  76 73 255
|____/  |_| |_||_|\_\|____|_|\_\ fax.0048 75  76 43 424
Dariusz Kotowicz,MD  Pediatric Surgeon  Jelenia Gora  Poland


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:34:25 MET DST