Autor: Dariusz Kotowicz (Darek_at_hermes.cpu-zeto.com.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 03:06:51 MET
Andrzej Karpinski wrote:
> Mam cokolwiek mieszane uczucia. Nie jestem wcale przekonany kto mial
> racje, czy serwis czy klient. Zwlaszcza zlosliwostek i glupkowatych pytan
/ciach/
> karpio
Nie do końca to racja - a prawda jak też sugerowałes leży po srodku.
Ze złosliwym i wsciekłym klientem trzeba umieć sobie poradzić ale
ugodowo,chwila odpowiedniej rozmowy najczęsciej załatwia wszystko.
Wiem to z mojej praktyki a mam specyficznych klientów tzn.pacjentów
często bardzo wq... Sztukš jest nie doprowadzić do pyskówki ale
tego trzeba się długo uczyć i bardzo starać i oczywiscie chcieć.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
A jak z praktyki wiemy w sklepach i serwisach jeszcze zbyt często
klient jest traktowany na wejsciu jak wróg.W szpitalach i przychodniach
zresztš też.
Ale ja zarabiam na moim dyżurze lekarskim ok.3,50 /słownie trzy
złote pięćdziesišt groszy/ no ale może nie jestem fachowcem :-)))
To nie sprzyja chyba dobremu nastrojowi,tak myslę.Ale nie kłócę
się z pacjentami,nawet o 3 nad ranem :-)))
Pozdrawiam,
-- ____ | \ | _ \ ___ ___ ____ _ __ e-mail:Darek_at_client.cpu-zeto.com.pl | |_) ) / _ \ | _ \| ___| |/ / e-mail/alternate/:darkoto_at_mp.pl | / | _ || |_)/| __|| < tel.0048 75 76 73 255 |____/ |_| |_||_|\_\|____|_|\_\ fax.0048 75 76 43 424 Dariusz Kotowicz,MD Pediatric Surgeon Jelenia Gora Poland
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:34:25 MET DST