Re: Cdn. Nima CD-roma

Autor: Krzysztof Binkowski (kobus_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 01:25:13 MET

A po co mscdex, kiedy to samo mozna zrobic w panelu kontrolnym?
Ale nie w tym rzecz. Nawet po takim przyporzadkowaniu po powtornym
starcie systemu (czy z DOS-em i mscdexem, czy tez bez zadnych dosowych
sterownikow) przyporzadkowania cdromow sie czasami zmieniaja!
Co ciekawe - po takiej zmianie zawsze chodzi bez zarzutu ten wolniejszy
a Acer albo zachowuje sie tak, jakbym wlozyl uszkodzona plytke cd albo
w ogole plytki nie widzi. Natomiast, gdy tego Acera zainstaluje w pojedynke
chodzi bardzo dobrze i czyta nawet takie plytki cd, ktorych Mitsumi nie
ruszal! Jest wiec problem, czy to wina nowego BIOS-a? Dlaczego w takim
razie po powrocie do pierwotnej wersji BIOSa nadal mam te klopoty.
Maszyna zachowuje sie tak, jakby miala przypalona jedna z kosci RAM.
Moze ktos ma pomysl, co z tym zrobic? W najgorszym razie jeden z cd-romow
odepne
PS. Mam modem z flashBIOS i wiem, ze jest upgrade do 56k ale chyba
zostane na starym. A nuz zobaczylbym w systemie zamiast modemu jakis
skaner albo inne licho!;-)
kobus_at_friko2.onet.pl
kobus_at_kki.net.pl